fredag 9 september 2011

Readings Festivalen Dag 1

Jag och Martin tog flyget 7.20 till Gatwick, London. 

Jag och Martin väntar på tåget som ska ta oss till staden Reading för att hämta ut biljetterna till Festivalen. Av någon heludda anledning hade de lyckats misslyckas med att skriva å i min adress så biljetterna tog sig aldrig fram.

Framme i tältet som var färdiguppställt när vi kom fram. Vilken lyx. 
Vi hade äntligen fått tag på Jenna och chillade i tältet innan vi skulle till huvudscenen för att se Deftones och massa andra band.


the gang

Deftones




Jag och älsk <3



the Offspring

Hitta mig ;)


I väntan på att 30 Seconds to Mars skulle börja spela visade de videon Hurricane på storbild. Jenna var okontaktbar i ett par minuter. 






Oh joy <3

När My Chemical Romance kom tillbaka upp på scenen för att spela några extra låtar så hade de gitarristen från Queen med sig och de spelade bland annat We Will Rock You. Ganska så awesome måste jag säga.

Band vi såg dag 1: 
My Chemcial Romance
30 Seconds to Mars
The Offspring
Deftones
Och mest troligen någon fler >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...