söndag 23 oktober 2011

Snart halloween :)



Ingen kan väl ha missat att snart är det halloween. Igår for jag och familjen till Sverige för att shoppa. Köpte lite småsaker till min kostym inför nästa helg. Jag ska följa med till en halloweenfest där temat är sång. Man ska helt enkelt klä ut sig till en låt om jag förstod alltid rätt. Och även om jag missförstod så kommer det bli ett bra halloweenkostym. Har mest fokuserat på titeln på låten, att klä sig som vad den handlar om blir svårt. 

Köpte en del annat också som får dyka upp här senare under dagen. Hittade en massa fint för en gångs skull, så jag är väldans nöjd. Det blev bland annat ett par höst/vinter/vårskor (som inte är Converses eller Docs), en skjorta och hudkräm. En bra dag helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...