fredag 18 november 2011

De senaste dagarna



Har haft ett par riktigt trevliga dagar sedan jag skrev sist.
Filmen i onsdags var bara fantastisk, och det var riktigt trevligt att först se de Twilight-filmerna som har kommit ut för att sedan se Breaking Dawn part 1 strax innan midnatt. Breaking Dawn var riktigt bra, var bara en del småsaker från boken som jag saknade i filmen, men vad gör det? En annan sak som var lite synd var att de inte hade provsett filmen innan vi fick se den, och dom visste då inte att filmen och ljudet inte var i synk. Filmen blev då stoppad varje kvart för att de skulle kunna rätta till det.
Vi var inte hemma förrän efter halv tre på morgonen, men det gick fint ändå på jobbet dagen efter.

Igår så for jag som vanligt på Outland och spelade spel med mina vänner som vanligt. Hade det riktigt trevligt. Fick träffa Mandy igen efter superlänge och såg hennes pojkvän några bord bort. Tyvärr blev det inte så mycket prat med dom då vi alla var upptagna med olika spel.
Efter Outland fick jag med mig min pojk hem, det är alltid lika trevligt.

Idag efter jobbet blir det att skynda mig in till Oslo S för att ta tåget vidare. Jag har visst lovat att se en himla massa avsnitt utav tv-serien Dr Who och eftersom att serien har gått i herrans massa år har jag en del att ta igen. Sedan kan det ju vara fint om jag hänger med lite grann när vi ska på Dr Who Experience i London om två veckor.

7 dagar kvar <3

2 kommentarer:

  1. Jag skulle inte stå ut att se de där vampyrfilmerna. Inget för mig. Idag fick vi info om hur man gör för att söka jobb i Norge.

    SvaraRadera
  2. Älskar twilight filmerna, såg Breaking Dawn igår, tror den är den bästa av dem! :D
    Önska man kunde få se del 2 nuuuu! :p

    Gå gärna in på min blogg och var med i min projektundersökning! :)
    http://loelles.blogg.se/2011/november/projektundersokning.html

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...