söndag 13 november 2011

Helgen i korthet


Så fort jag var färdig på jobbet i fredags skyndade jag mig in till stan för att ta tåget till Ski. Hade det riktigt trevligt där, där vi umgicks med lite folk och åt nattamat inte alltför väldans sent. 
Under lördagsdagen hände det inte alltför mycket i Ski. Vi låg mest i sängen och såg på animeserier före det var dags att göra sig i ordning för att ta tåget in till Oslo igen. Vi skulle nämligen möta upp ett vännepar till oss för att gå och se Batman Live. Ruskigt bra var det. På tåget till Oslo mötte vi två små pojkar mellan 6-9 år som också skulle se Batman Live med sin pappa. Pojkarna och Martin satt verkligen och hoppade i sätet utav ren spänning.

Bilder från Batman Live dyker upp lite senare. Ska se på bilderna innan de hamnar här. Första halvan av det var ISOn helt åt fridens dar fel, men ville inte sitta och greja med kameran alltför mycket och missa massvis. Inte värt det. 
Och idag då? Idag har det inte hänt så mycket. Vi såg färdigt en film vi började se sist Martin var här, jag har skickat iväg en farsdagshälsning till pappa (viktigt) och nu så ska jag som sagt se på bilderna. 

Ha en fortsatt trevlig söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...