tisdag 15 november 2011

Systers födelsedag & TwiDay



Idag fyller min syster hela 19 år. Tänka sig vad tiden går fort. Det har vi firat med presenter, smörgåstårta till middag och mandeltårta med dinosaurieströssel som efterrätt.
Som present hade jag bara tänkt och ta med henne på bio för att se Breaking Dawn Pt 1 som har premiär nu på fredag. Men jag lyckades få tag på biljetter till TwiDay imorgon. Då får man först se alla filmerna som har kommit ut för att sedan se den nyaste vid midnatt. Inte illa det. Mellan varje film kommer de ha pause och lotta ut saker, så det kan nog bli spännande. Det hela börjar 16:15 och slutar kring 02:00. Turligt nog har jag senvakt dagen efter, annars hade jag varit riktigt trött. 

3 kommentarer:

  1. sv: eller hur! kändes helt och hållet ologiskt..

    ah okej, men fan vad kul ;D

    SvaraRadera
  2. oj, det blir en lååång filmnatt det! ;)

    julklappstipsen start idag i bloggen! :D

    DonkenDesigns.se lanseras 1 december! Vill du ha nyhetsbrev redan nu, säg till. Kom ihåg att lämna epostadressen. :)
    pöss!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...