tisdag 22 november 2011



Underbar klänning jag provade inne på Lindex idag. Nevermind herpderp-minen på mig eller det faktum att jag har jeans på mig...

Känner att en förkylning börjar smyga sig på. Inte för att den började nyligen att göra det, har känt i flera veckor att snart då händer det minsann något. Bara alla sjukdomar kan hålla sig borta i alla fall en och en halv vecka till. Det känns verkligen inte lockande att gå omkring på Londons gator med förkylning.

Har redan börjat kolla ut vad jag ska köpa för julklappar till folk. Är helt säker på att det här blir riktigt bra. Men, jag vet ju inte vad som finns i alla butiker, så det kan hände att det finns något mer spännande än det jag sett ut. Vad som än köps så blir det nog bra. 

Morgondagen kommer bestå av storstädning av rummet nu som jag är färdig med packandet. Härligt att ha det bortgjort så jag inte behöver tänka mer på det. Sedan så lär jag göra något förprogrammerat inlägg. Kanske inte för alla dagarna, men i alla fall för någon. Vill inte att min resa sak eka med tomhet och det finns inte en chans att jag kommer ta mig tid för bloggning i London. Kommer (förhoppningsvis) vara alltför upptagen med viktiga saker där :)

3 kommentarer:

  1. Johanna ser lidande ut!
    Då är vi två med smygande förkylningar!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer inte att köpa en endaste julklapp. har slutat med det.

    SvaraRadera
  3. kul med londonresa! Bor du permanent i oslo eller är du arbetsvisum-svensk-grej där? ;)

    härlig klänning det där, riktigt julig! Eller somrig om man har nåt annat till. ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...