måndag 2 januari 2012

Årets första inlägg

Jag på nyårsafton. Klänningen köpte jag på Primark och tröjan kommer från H&M.

Då var det äntligen dags för årets första inlägg. Som jag har sett fram emot att det skulle bli 2012. Trots att mayakalendern tar slut i år så är jag helt säker på att 2012 blir ett riktigt bra år.
Och om 2012 blir som man firade nyår så kommer det här året bestå av personen jag älskar, massa folk jag inte riktigt känner, massa skratt, god mat och mousserande vin. Inte helt illa det.

Nu är det tid att ordna om alla kategorier så de stämmer överrens med detta år, och även göra klart några inlägg från Londonresan (bättre sent än aldrig).
Ha en fin första måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...