tisdag 3 januari 2012

Lycka

En bild från förra vintern med ny redigering. Hurra för alla nya saker i Picasa.

Idag har det hänt massvis av fantastiska saker. Jag åt min första glass för i år (en bägare med tre kulor inne på Ben & Jerrys, chocolate fudge brownie, cookie dough och fairly nuts för den som är nyfiken), sedan kommer jag mest troligen få användning av alla kökssaker jag fick i julklapp väldans snart, att min familj är fantastisk och att min älsklings är bra allt underbar.

Det här blir bra, riktigt ordentligt bra.

5 kommentarer:

  1. shit vad fin bild! :) och älskar hur du har redigerat den

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla gråsparven, så frysen!

    SvaraRadera
  3. SV: Tack så jättemycket Chrissie! :) Jo jag förstod nästan det, tycker att du gjort ett fint redigeringsarbete med den dock. Man kände den sorgliga stämningen i bilden.:)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...