onsdag 4 januari 2012

Ta mig tillbaka.
Redigerad med Picasa

Jag vet att jag börjar ta ut lyckan lite väl mycket i förväg, är lite dumt att se på inredningsprylar innan lägenheten är i hamn. Men när den är sisådär nästintill framme så är inte det så konstigt att man tar ut segern lite i förskott.
Det enda jag måste tänka lite mer på (förutom det faktum att det inte finns en lägenhet än) är för det första en till person med åsikter så jag kan inte bara köra på som om jag bodde själv, tänka på vad vi faktiskt redan har och hur allt passar ihop.
Så mycket att tänka på, så mycket migrän.

Nu ska jag återgå att se på Birds of Prey, prata med älsklingarna och be om ett bättre huvud.

2 kommentarer:

  1. sv: Ja dom är verkligen hur mysiga som helst :) tack! Första gången man lyckats bra på rean

    SvaraRadera
  2. SV: Jag har ett annat nagellack under, så jag vet inte riktigt. Men jag tror man måste ha ganska många lager för att det ska täcka riktigt.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...