lördag 4 februari 2012

this is the saddest summer ever


Hittills har min helg varit väldigt systerlig. Igår kom Johanna förbi för att äta middag, sushi närmare bestämt, och sedan såg vi massa filmer. Det skulle ha blivit fler, men i mitten på den tredje sov jag i soffan och flyttade mig till sängen istället.

Idag efter många om och men (termometern visade väldigt kallt ute. Inte trevligt alls när planen var strumpbyxor och klänning) kom jag och Johanna oss in till stan för att gå genom House of Oslo och se på möbler. Är alltid lika spännande att gå och se på saker som inte är Ikea. Blev lite smått som fick följa med hem och andra saker som får väntan till pojken godkänt det.

Just nu väntar jag på att Johanna ska göra sig färdig så ska vi hem till mig för att dricka lite smått innan vi far vidare ut i vimmlet. Vi kommer att hamna på samma ställe som vanligt (Møllers), men det gör mig ingenting.

Ha en fin lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...