söndag 18 mars 2012

På promenad genom Oslo

Det är väldigt sällan jag bara går runt i Oslo utan mål eller mening. Men det gjorde jag och Martin igår, vilket var väldigt mysigt.
Efter en stund hittade vi ett mysigt cafe som vi ville besöka. Och tur var det, för så fantastiskt det var där. Chokladkakorna var små men väldigt goda, och den varma chokladen var himmelsk. Sedan var inredningen där inte alltför dum heller. Dit ska jag ta med min syster en dag när båda har tid.

Vi hittade en bytteliten dörr. Den kan inte ha varit mer än 1,75 m hög.

Här är den fantastiska cafet. Den ligger för övrigt på Niels Juels Gate.

Jag drack varmchoklad med belgisk choklad och delade på en chokladkaka och en eller annan kaka med Martin.

Taket var himla fint och badrummet hade jag mer än gärna velat ha.

1 kommentar:

  1. Sv: Åh tack söta! Själv tyckte jag att de blev lite fail eftersom att jag fick göra de med en tjock penna, haha!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...