tisdag 24 april 2012

Ännu en grå dag

Solen sken när jag gick hem från jobbet igår. Så där mycket att man inte klarar av att hålla ögonen helt öppna utan man måste kisa och se mellan ögonfransarna. Även fast jag var sugen på att bara sätta mig ned någonstans och njuta av solen for jag till gymmet och tränade. Blev inte så speciellt, cykling 7,5 km och sedan crosstrainern i 2 km. Idag får vi se hur långt och länge det blir på gymmet. Är aningens sömnig och förvirrad då jag vaknade tjugo minuter innan alarmet och såg ett sms där de på jobbet bad mig komma dit tidigare. Inga problem för min del, är bara osäker att jag kommit ihåg allt.

Nu är min rast över och det är dags att göra iordning mat till barnen. Ha en fin dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...