måndag 30 april 2012


Eh ja, blev inte någon bild från dopet eller träffen efteråt, men det blev en bild på mig i den nya klänningen. Kände mig superfin i den, det enda som var synd var det där extra fluffet under bröstet. Ska se vad jag kan göra åt det, för jag vill verkligen inte ha det där.

Dopet var väldigt fint, var fem barn som skulle döpas så det tog lite tid. Kyrkan var väldigt enkel och fin. Ångrar idag att jag inte tog någon bild på den, varken på insidan eller utsidan.
Efter dopet blev det massa god mat och dessert i en lokal inte alltför långt bort från kyrkan. Det var verkligen fint där och de hade gjort borden jättefina.

Hade en alldeles utmärkt dag med massa skratt och sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...