måndag 9 april 2012

Måndag 9 april

Hade inte ordnat påskris så min orkidèe fick agera det.
Jag, pojken och en kompis hamnade tidigt på Tilt i söndags för lite dricka och spela arkadspel. Ett tips är att gå dit på söndagar, mindre folk och arkadspelen är gratis.
 Ett litet kollage med några av bilderna från min Diana F+.


Då är påsken snart över och jag hoppas alla har varit mer upptagna än att bara sitta vid datorn.
Här hemma har vi gjort massa saker (förutom att nörda Sims). Vi har ätit borta nästan varje kväll, letat efter påskägg som vi hade gömt i lägenheten, hämtat ut negativen och samlade ark hur bilderna ser ut (kan visa bättre sen), grillat hemma hos en kompis till min pojk, spelat lazerdoom, druckit god cider och spelat massa flipperspel och andra arkadspel, och gått på bio två gånger. Tyvärr blev det ytterst lite glass på oss, men det får vi ta igen senare.

Det är alltid lika stilla i Oslo under påsken då de flesta reser bort till sina stugor eller fjällen. Men igår märktes det väldigt att det började bli liv i staden igen.

Nu ska jag läsa ikapp alla bloggar. Skriver mer senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...