måndag 30 april 2012

Måndag



Då är snar april över och vi närmar oss sommaren. Ska bli riktigt härligt att kunna använda klänningar utan strumpbyxor.
Idag händer det inte alltför mycket spännande. Jag har sjukt ont i ena knäet och det går inge bra att böja det. Så jag har parkerat min rumpa i soffan och har benet sträckt ut. Hoppas det blir bättre snart, för det här var aningens drygt.

Ska se om det blev någon bild från dopet igår. Vet att det blev en del bilder med Diana F+, men det tar ju en stund innan man ser de bilderna.
Hade i alla fall en riktigt trevlig dag. Var trevligt att få möta en del av Martins släkt, och se en del likheter. Det var även kul att se en del av Norge jag inte sett förut och känna sig så avslappnad som man bara kan när man inte är mitt i en storstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...