måndag 2 april 2012

Shopping med syster

Idag efter jobbet mötte jag upp min syster för lite shopping. Jag och Martin ska byta påskägg med varandra och att fylla ägg med bara godis är så tråkigt, så jag fick lite hjälp utav min syster med vad jag skulle köpa till han. Givetvis till andra saker också, men nu ska vi inte vara sådana.

Jag fick med mig en helt vanlig tunn sommarjacka från Monki till de dagar skinjackan är för varm och jeansjackan inte duger.

Älskar färgerna på t-shirten jag köpte på Weekdays herravdelning

Inne på Ruth 66 säljer de massvis av saker, bland annat små mekaniska saker och då hittade jag denna underbara robot.

Jag har inte fått hon att gå än, men hon ser riktigt, riktigt fin ut på sovrumsfönstrets fönsterbräda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...