tisdag 22 maj 2012

And every day I waited for you, And every day on the top of your car



Iklädd blått och nyklippta shorts gick jag ut på en promenad i den fantastiska värmen. Idag hade vi hela 25 grader i skuggan, nästan som högsommar i Skellefteå typ. Inte illa det så här i slutet på maj.
Det var härligt att inte behöva stressa ens lite grann utan bara gå och njuta utav det fina vädret och hoppas att någon form av färg ska komma på benen. Nu hoppas jag innerligt att mina ben inte är så vita som bilden till höger ger sken av, men om det fina vädret har tänkt att fortsätta så dröjer det nog inte länge innan de blir lite grann röda. Annars är det bara att införskaffa ordentlgia skrubbhandskar och en bra B.U.S-kräm så ska det nog ordna sig.

Shortsen är mina gamla överprisade Nudie Jeans. Jag blev riktigt förnöjd med hur de blev, inte för korta och inte för tajta kring låren. Har en känsla av att jag kommer bo i dem i sommar, vilket inte gör något det.

1 kommentar:

  1. Sv: Okej aldrig testat de märket så man kanske skulle ge de en chans :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...