måndag 21 maj 2012

En bild på mig + 10 fakta om mig.


1. Tack vare min yngsta lillasyster har jag lärt mig att rita prinsessor, som är väldigt användbart i mitt jobb (dagis)
2. Jag älskar skor, speciellt med klack i fin färg. Det endra problemet jag har är att jag inte kan gå i dem. Alls, överhuvudtaget tyvärr. Och chansen att jag lär mig är minimal.
3. Jag är duktig på att spacea ut och hamna i min egen lilla värld. När jag gör det är det väldigt svårt att få kontakt med mig.
4. När jag är lycklig går jag runt och sjunger för mig själv
5. Jag försöker uppskatta de små sakerna här i livet, så som blåsbubblor, hoppa i vattenpölar och sparka löv i fina färger om hösten.
6. Jag älskar fina klänningar och skulle gärna använda dem året runt. Tyvärr är limpistolslim och makrell i tomat lite svårt att få bort, så när jag jobbar väljer jag helst något annat.
7. Jag gillar att ha låtsas bråk med någon i mitt huvud. Tyvärr kan det bli så att jag blir lite grinig på den personen senare på grund av det bråket som aldrig hände.
8. Jag är ett stort fan utav gräsänder. Hanarna har så otroligt fina färger på sin fjäderdräkt.
9. När jag pratar norska med nordmän hör de bara min svenska dialekt, och när jag pratar svenska med mina svenska vänner hör de svenska med norsk dialekt.
10. Jag hatar mörker, men inte mörkret i sig utan vad som kan tänkas gömma sig där.

1 kommentar:

  1. ROLIG BILD! :D

    tävla gärna om en jordgubbsluktande hårsprej på bloggen :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...