tisdag 8 maj 2012

En dryg dag och konsert


Om inte alltför länge ska jag och Martin på konsert. En av hans vänner ska ha spela på ett ställe på Grønnland. Ska bli spännande att se vad jag tycker om den då det är en typ musik jag i vanliga fall inte lyssnar på. Men det blir nog bra ändå.

Dagen på jobbet var bra men dryg. Kändes som en mindre evighet och det var verkligen en lättnad när klockan slog tre. Hoppas morgondagen blir bättre för då blir det en ännu längre dag med ett tre timmars möte nästan direkt efter jobbet.

Ska se till att ta några bilder från konserten med digitalkameran och inte bara Diana F+. Tar ju så lång tid innan ni får se allt jag gör då :)

2 kommentarer:

  1. Svar: Jag har mailat två gånger nu och fortfarande inget svar... Får jag inget svar imorgon så kommer jag få anfall på dom -.-

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...