söndag 6 maj 2012

En ny byrå

Ligger i sängen och känner doften av nya trämöbler. Helt fantastiskt gott det luktar. Jag och Martin spenderade ett par timmar igår och idag med att montera ihop möblerna vi köpte på Ikea i fredags. Är så otroligt nöjd med allt och nu känns sovrummet verkligen som ett sovrum och inte bara ett kaos där sängen står. Ska fixa lite till här i sovrummet och resten av lägenheten, sen ska ni få se bilder på hur jag bor.

Har en del bilder på systemkameran som jag ska visa, bland annat från supermånen igår. Någon fler som såg den? Jag får även snart hem fler bilder från min Diana F+ med 35mm film så då blir det förhoppningsvis massa fint att visa.

Nu är det dags för mig att försöka sova och vila upp mig för en ny arbetsvecka och nya äventyr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...