tisdag 22 maj 2012

En person jag vill träffa just nu

Oslo, mars 2011

Readings, augusti 2011

Oslo, mars 2012


En person jag mer än gärna hade velat träffa just nu är min bästa vän Jennifer. Vi har känt varandra sedan en av de första dagarna utav första året på gymnasiet och har hållt ihop sedan dess, genom det mesta.
Trots att vi bor sjukt långt ifrån varandra, jag i Oslo och hon i Kåge, så håller vi kontakten riktigt bra. Vi skickar sms och mms till varandra dagligen och ringer lite då och då. Sedan har vi de awesoma ögonblicken när vi faktiskt ses.

I sommar ska vi hinna med massa äventyr. Jag ska upp till Skellefteå under två veckor, vi ska till England slutet av augusti och därimellan blir det säkert något mer (förhoppningsvis). Sedan lever jag med ett hopp om att hon ska komma till sitt sinnes fulla bruk och flytta längre söderut. Nu behöver jag inte ha henne i Oslo (om än det vore allra, allra trevligast) men längre söderut vore riktigt fint så man kunde ses oftare än någon gång i året.

1 kommentar:

  1. Sv: Om du gillar stark mat så tycker jag absolut att du borde testa de för dem var riktigt goda och starka :) Ja sen är det ju ett litet plus angående förpackningarna ^^

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...