fredag 11 maj 2012

Fredag


Blev en tidig start på dagen idag jämfört med igår. Men det är bara härligt, för då får jag kanske gjort något här hemma. Har tänkt att hänga upp någon plansch för att få lite mer mig bland Martins saker som är på väggarna, städa och det jag ser minst fram emot, ringa Ikea om byrålådan som sitter fast. Om det finns något jag verkligen, verkligen ogillar så är det att prata med främmande personer i telefonen. Sms och mejl fungerar fint men prata, nej. Sådant är Martin mycket bättre på, men det har blivit min uppgift tyvärr.  

Nu är det dags för frukost så jag kan starta på dagens Voltarenkur jag fick av läkaren.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...