fredag 18 maj 2012

God morgon

Vaknade alltför tidigt idag, hade gärna kunnat sova lite till, men med solen som lyser rätt in i sovrummet gjorde inte det alltför lätt. Men en sak som var speciellt bra med denna morgon var frukosten. Det blev rester från igår, och det är ju inte helt dumt det.


Idag blir det att göra så lite som möjligt under så lång tid som möjligt. Känner att knäet inte helt är enig från gårdagen och det andra börjar bli dåligt det med.
En dag snart ska jag göra mina gamla Nudie jeans till shorts. Det gick hål i knäna på dem nästan med en gång, hemskt dåligt köp. Men jag älskar dem ändå och vill inte kasta dem.

Ni får ha en fantastisk fredag, så skriver jag mer senare.

3 kommentarer:

  1. visst blev dom! om du vill ha ett kan jag fixa det för 100:-. säg till så ordnar vi! materialet va dyrt att köpa in, så därför måste jag ta 100:- styck! ;)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, min skola brukar vara bra på att ge info om sånt men inte den här gången. Men jag är på mycket bättre humör nu och jag tror att de kommande dagarna kommer att bli bättre :) Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. SV
    Tack :D Jag är supernöjd!! Hoppas också ja hittar gardiner...

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...