tisdag 1 maj 2012

På promenad genom stan

 Idag gick jag och Martin ut på promenad. Det var helt fantastiskt väder och det kändes verkligen som sommar.

Efter ett par timmat i solen ångrade jag verkligen på att jag hade på mig strumpbyxor och tagit med mig jeansjackan istället för en tunn kofta.  

 Vi gick från oss till Jernbanetorget där vi tog trikken till Majorstuen där vi sedan gick till Frognerparken.

 I Frognerparken var det massa folk och även två stora, hamsterbollar för människor.

 Vi satte oss på baksidan av parken där det var mindre folk.

 Jag provade Martins solglasögon, men jag tror jag håller mig till mina Wayfarers.

 När vi blev hungriga började vi gå in till centrum igen. Vi satte oss på Tullins Cafe.

 Jag beställde en ostgratinerad kycklingciabatta. Väldans god.

2 kommentarer:

  1. Hej, får man fråga vad du jobbar med? Blev lite nyfiken när jag såg din beskrivning :4

    SvaraRadera
    Svar
    1. Givetvis. Jag jobbar som barnehageassistent i Norges näst största dagis :-) väldigt spännande jobb :-)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...