måndag 21 maj 2012

Parkhäng med familjen

Bild lånad från mammas facebook

Hade den trevliga äran av att mamma ringde tidigare idag och undrade om jag och Martin ville följa med till Vålerengaparken och grilla, och det ville vi. Själva grillningen tog aningens tid då den ena grillen inte helt ville hålla sig varm. Men maten var väldigt god. Det blev kotletter, potatissallad, vanlig sallad och grillad lök.
Det var verkligen trevlig att komma sig ut och gå en liten promenad. Nu gick vi bara den korta vägen hem, men det var nog för att känna av i knäet.

Ikväll är det bokläsning och Sims-spelning som står på planen och imorgon att göra ett par shorts och gå en liten promenad. Livet är så sjukt spännande just nu.

4 kommentarer:

  1. sv: Jo men precis! Det är bra att de kan hålla bort sjukdomar osv genom att skjuta ut vissa eller hur man ska säga.. dock gillar jag inte att de skjuter vargen bara "för att" de inte gillar det djuret, det har precis lika stor rätt att leva som alla andra djur. Människan tror de kan bestämma över när andra ska leva och dö, det är det jag stör mig på :/ Sen att de kallar det sport stör jag mig ännu mera på, för det är verkligen ingen sport, djuren har inte en chans att försvara sig heller, blir de skjuten så dör dom helt enkelt.

    SvaraRadera
  2. Haha ser ut som Martin ska instruera dig i hur man äter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var nästan så. Att bara kuna sitta med bena rätt ut och inte kunna sitta alltför länge i varken skräddarställning eller böjda ben var svårt o.O

      Radera
  3. sv; Åh vad roligt, tänk om jag kunde ha en sån tur!!:)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...