tisdag 29 maj 2012

Presenter från Martin

När jag kom hem från jobbet väntade ett vitt kuvert och ett litet brunt paket på mig.
I det vita kuvertet väntade detta kortet på mig och en personlig hälsning från Martin.
Kortet var helt perfekt då jag och han brukar skämta om att 20 är det nya 90 med allt det vi glömmer.

 I kortet fanns även ett presentkort hos Monki. Det ser ut som ett litet pass till Monkiworld med stämplar och annan information.

I det lilla bruna paketet fanns denna lilla nyckelpiga från A&C. Helt fantastiskt söt och något jag faktiskt hade visat han i ett skyltfönster här i Oslo, men jag trode aldrig att han skulle komma ihåg det.

1 kommentar:

  1. Svar: Självklart lägger jag ingen större tid på de anonyma läsarna. Det är ju er snälla som jag uppskattar som faktiskt ger kritik och inte påhopp (:

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...