lördag 19 maj 2012

Urban Outfitters

När jag var i England november förra året föll jag pladask för butiken Urban Outfitters. Så otroligt mycket fint i en enda butik, och vilken blandning det var. Det var inte bara fantastiska kläder och smycken, utan även coola böcker, inredning till hemmets alla rum, andra prydnader och massa saker från Lomography.
Hade jag haft råd hade jag beställt massa saker till lägenheten därifrån, men för att det ska bli billigt (fraktkostnaden är skyhög och sedan tull på det) så måste man antingen beställa mycket eller köpa direkt från butiken.

Nu har jag sådan tur att jag ska besöka England till sommaren. Nog för att det är festival som står på agendan, så vet jag att det blir två shoppingdagar också. Då ska jag förbi Urban Outfitters och se vad för spännande saker som jag hittar.

 Fantastika Alice i Underlandet saker. Sängkläderna är ju underbar.

Tavlor, en rävkudde och en fin rislampa.

Bilderna från båda collagen kommer från Urban Outfitters

4 kommentarer:

  1. Svar ang. Lite update: Tack så mycket, jag gillar den! :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina grejer! Du vet väl att Urban Outfitters finns i Stockholm också?:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet det :) Men chansen är större att jag hamnar i London än i Stockholm :)

      Radera
  3. Svar: haha jag kommer ihåg att min cykelhjälm var av frigolit när jag var liten xD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...