onsdag 27 juni 2012

Hemma

Skorna till ett av barnen på jobbet en dag när vi var på utflykt under våren

Har precis kommit hem efter en runda på stan med Martin. Tanken var att jag skulle shoppa med en kompis, men hon blev sjuk. Tur att Martin dök upp i vit rustning och räddade min dag med Ben & Jerry glass och orden Idag är jag bara din. Ta mig till vilken butik du vill så följer jag med in så länge du vill. Är inte det kärlek så säg.

Nu så köpte jag inte så mycket, bara ett par sandaler på rea hos Zara och en ny kalender och penna från Ordning & Reda. Detta kalenderåret får det bli en mer vuxen sak än min Hello Kitto som jag använde 11/12. Och sedan passar storleken bättre i min nya handväska som beräknas komma hem till mig imorgon.
Fredagen därimot blir det mer shopping med hon som var sjuk idag. Bättre lycka nästa gång antar jag.

Åh vad jag är lycklig nu (och matriell, men nuförtiden så är väl det nästan detsamma?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...