torsdag 5 juli 2012

Asus Transformer Pad T300t


Igår efter jobbet kom mamma och hennes familj förbi för att lämna av en present jag skulle få av dem. Hade ingen aning om vad det var eller varför jag skulle få något, så jag verkligen positivt överraskad. Och ännu gladare blev jag när jag såg att det var en pad. Har funderat på att köpa mig antingen en iPad eller den som Microsoft kommer att släppa, men nu slipper jag lägga pengarna på det.
Som rubriken skvallrar om är den en Asus Transformer Pad T300t, som ska vara bra mycket bättre än en iPad. Inte dumt det. Jag ska prova att blogga från den senare för att se hur det är.

Nu börjar letandet efter ett fodral till den. Har försökt googla mig fram till något men inte varit helt förnöjd med det jag sett.

Förinställt inlägg

1 kommentar:

  1. sv: Förstår de! Läste att du bor i Oslo, och jag hade gjort samma sak och åkt hem till familjen under sommaren!:)
    Ja visst gör den, gillar alla The Body Shops olika body butters men grapefrukten är lite av en favorit faktiskt!!:) kram

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...