onsdag 11 juli 2012

Håll ut, det är bara två dagar till

Jag längtar efter semester dom bara den. Märker att jag behöver det. Har haft ryckningar i ena ögat en vecka eller så nu, men jag får det bara när jag är på jobbet. Det måste ju ha ett sammanhang kan man tycka.
Har även börjat hamna i en slags semesterdvala. Känner att jag kunde inte bry mig mindre om vad som händer på jobbet eller varför, bara tiden går fort tills jag får ta min väska och gå hem.
Jag är även glad att jag kommer få några dagar ledigt här i Oslo. Så man kan verkligen ladda upp sina batterier hemma.

När jag kommer hem idag ska jag börjar packa. Har skrivit en lista över vad som ska med. Tack och lov så har jag stor nog garderob att jag inte behöver använda det som ska packas ned till resan, och det är ju bra. Jag ska ta med några klänningar upp som jag har tänkt så till lite grann så de passar bättre. Det längtar jag mycket till.

1 kommentar:

  1. Känner igen dvalan inför semestern... fasen så seg min sista vecka var!
    Och jag längtar massor tills du kommer!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...