måndag 23 juli 2012

Helgen

Har haft en riktigt fin helg. Jag och Martin var en hel del på Trästocksfestivalen här i Skellefteå och såg på en massa random band, bland annat min lillebrors band the Last of Us.
Annars så har jag hängt med mina vänner, mött folk jag inte sett på över ett år (inte för att det var svårt) och några längre än så. Det har även varit en del shopping. Försökte hitta något spännande på rean, men det var omöjligt.
Jag har tyvärr ingen kabel att koppla någon kamera till datorn, men vi kommer hem på fredag, så då blir det bildbomber till helgen och veckan.
Idag, imorgon och på onsdag så ska jag och Martin på roadtrip lite längre nord. Har inte varit där sedan jag var liten, så det ska bli trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...