lördag 7 juli 2012

Hemma

Har varit hemma en stund efter shoppingen med familjen. Det var riktigt trevligt och vi såg en hel del fint. Jag fick som sagt med mig en shortsdress hem, men jag har tyvärr för lång rygg för den. Så nu har jag klippt och sytt lite grann så det blev en klänning. Sitter helt perfekt. Jag och Martin ska bort ikväll igen så då ska jag ha på mig den nya klänningen.
Jag fick även med mig några roliga magneter och inredningssaker.

Tyvärr får jag inte min gamla laptop att fungera, så jag kan inte ladda upp bilder från kameran. Riktigt besviken är jag, men så går det ibland. Får bildbomba till början av vecka istället.  

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...