tisdag 31 juli 2012

Ljudspåren av vårat liv

 På fredagen den 20 juli hade jag och Martin bestämt träff med två av mina vänner på ett fik inne i stan. Vi var lite tidiga ute så jag passade på att shoppa lite grann. Tyvärr så måste jag säga att rean sög, nästintill allt jag fick med mig hem var nya saker som kommit in.

 Jag åt hallonpaj med en mallanstor kopp varmchoklad inne på Waynes Coffee.
Det var riktigt trevligt att sitta ned och prata om allt och inget. Efter fikat blev det lite mer shopping, men allt jag köpte då var en fantastisk hårinpackning som blev kvar i Sverige.

 På kvällen for jag och Martin till Trästocks och såg på bandet Soundtrack of our lives. Helt ok måste jag erkänna, och en av festivalens större namn.

Jag och älskling.


Resten av kvällen var vi bara hemma i lägenheten som vi lånade och myste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...