söndag 1 juli 2012

Om lördagen och Pride

Ligger i sängen och vaknade för snart en timma sedan. Är hemskt trött då jag trillade i säng kvart över fem imorse.
Hade en riktigt trevlig lördag igår, från det att jag vaknade tills jag somnade. Jag, Martin och Johanna möttes inne i stan för att se på Pridetåget. Var väldigt kul att se så många som dök upp. Efter att vi sett på tåget en stund gick vi till Pridebyn som var vid Spikersuppa och drack en del goda drinkar och öl, träffade på folk som vi känner och såg vad de hade att erbjuda.
Jag och Martin for hem för att sova lite grann innan vi for ut på nya äventyr med Jonas.
Nu ska jag försöka vakna till liv sedan ska jag gå igenom alla bilderna vi tog igår.

1 kommentar:

  1. Sv: ja, det är ett hysteriskt kul avsnitt :)

    Du verkar haft det kul :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...