söndag 29 juli 2012

Shopping vid gränsen

Igår kväll ringde min mamma och undrade om jag och Martin ville följa med till Sverige och gå på Nordby shoppingcenter. Frysern började bli tom så givetvis ville vi det.
Vi fick köpt massa saker som vi behövde till lägenheten utav mat och andra förbrukningsvaror. Givetvis lite annat också, men det måste man nästan räkna med.
Vi blev bjudna på både mat på Max och fika innan vi skulle fara hem igen.
Mamma och co blev lite tröga med dems matshopping medans jag och Martin var snabba med våran. Medans vi sitter och väntar ute på att de ska bli färdiga kommer en liten tjej på 1,5 år och leker med oss. Hon hade fått en Hello Kittyboll av sin pappa som var ute med henne, och den lilla tjejen blev väldigt förtjust i Martin. Det är ju helt förstårligt.

En grupp slitna personer i baksätet efter många timmars shoppande.

Jag fick med mig en skjorta från Carlings. 70% rea är inte dumt alls.

Årets väska på Readings Festival 2012. Inte länge kvar dit nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...