söndag 1 juli 2012

Skjeive dager och söndags morgonar

 Vi såg en del utav paraden. Vi lyckades ställa oss vid fel ställe. Men turligt nog upptäckte vi det fort.






Det var riktigt länge sen jag drack mitt på dagen. Si så där, sist jag var i England. Var ritkigt trevligt måste jag säga. De hade massa barer runt omkring på området vi var på och de var riktigt ordentliga med att se på ID-korten, vilket är bra.

 Johanna ger sin sexy look till kameran.
Det bjöds på en show med artister och prisutdelningar. Jag fick inte helt med mig vad, vem eller varför. Men artiserna lipsynkade i alla fall, det kommer jag ihåg.


Årets sämsta bild.

Jag och Martin for som sagt hem för att sova lite grann. Vi skulle vidare ut på kvällen så då kan det vara trevligt att börja kvällen lite mer nykter och vaken än tidiagre på eftermiddagen. Vi började hemma hos Jonas där jag och Martin blandade en god drink som vi (jag) drack en del av på Skjeive Dager området. Du blandar vodka med flädersaftkoncentrat och Sprite. Smaskens.
Efter att vi var hos Jonas for vi till Rock In och hängde där ett par timmar. Vi kom inte hem förrän fem på morgonen och somnade rättså fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...