lördag 1 september 2012

Äntligen hemma



Har haft en fantastisk dag med Martin. Vi har gått omkring på Oslos gator och sett efter inredningssaker till våran lägenhet. Vi hittade den perfekta soffan i en butik på Bygdøy allèe, men priset var därefter också. Men vi ger inte upp hoppet, vi ska hitta en bra soffa. 

Jag fick köpt massa paljetter och lim, så jag kan snart börja pimpa kameran och den tillhörande blixten. Hoppas det blir riktigt bra, men det tror jag nog. Det enda jag är orolig över är att paljetterna inte ska räcka till. Men 1200 st borde räcka en stund...

Nu ska jag gå igenom bilderna från dagen. De dyker snart upp här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...