onsdag 12 september 2012

Cause I found someone to carry me home

Tack för att du står ut med mig i bra och dåliga dagar <3

Har haft sämsta dagarna någonsin den här veckan och där med orsaken till liten bloggning. Det mesta beror på huvudvärk, tänka sig vad huvudvärk kan förstöra ens dagar. Jag vet att jag inte direkt har varit varken snäll, trevlig eller ett bra sällskap. Turligt nog bor jag med någon som faktiskt orkar med det och har fått mig att skratta de stunder jag inte haft huvudvärk of doom (och det har inte varit många). 

Men idag, idag har varit riktigt bra faktiskt. Ingen huvudvärk och inga idiotiska tankar. Tack och lov. Annars hade jag bara dragit täcket över huvudet tills det blivit helg typ. 

Tänkte visa bilder sen från idag. Jag hamnade på stan med en arbetskompis och fick hjälpa henne och hennes två vänner med att köpa en födelsedagspresent. Var väldigt trevligt och fick med mig ett par jeans hem också som satt helt perfekt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...