lördag 15 september 2012

Fredagkväll

På bild Gaias Revenge

Hade en helt fantastiskt fredagskväll. 
När klockan slog fyra powerwalkade jag ruskigt fort hela vägen hem, har aldrig gått så fort hem förut. Sedan var det bara att göra sig iordning för kvällen. Hade tänkt locka håret, men det är tydligen helt omöjligt för mig att göra. Så jag plattade det istället. Och det tog tid. 
Efter att vi ätit middag kom en kompis till Martin förbi och vi började dricka innan vi skulle på konserten. 

Var sjukt kul och kompisarna till Martin var riktigt bra. Himla imponerad. Sedan så såg jag massa likheter mellan min bror när han spelade med sitt band i sommar och sångaren i Gaias Revenge. Förutom det att min bror svor mer. 
Efter konsterna och alla hade packat ut instrumenten drog vi vidare till Rock In där vi fortsatte festen. Hade det trevligt där med. 

Jag igår, skjorta från Monki, linne från Iron Fist, och mina nya byxor från Cubus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...