fredag 7 september 2012

Hemmakväll



Pojken jobbar till sent ikväll och då passar jag på att göra saker som han tycker luktar illa, måla naglar och limma paljetter och äter mat jag är säker på att han inte helt gillar, rökt lax med philadelphiaost-wasabi-örter-röra. Jag har även ordnat hem filmen Get Over it som jag ska se på lite senare hade jag tänkt. 

Limmet luktade verkligen illa, och att jobba med huvudet väldigt nära det var ingen bra idè. Känner mig helt vimsig i huvudet efter att ha andats in lukten en stund. Senare ikväll blir det att leta reda på min skalpell (man vet aldrig när man behöver en sådan) och en massa klippande och mest troligen svordommar. Jag håller på att pimpa min La Sardina DIY, och jag hoppas det blir bra. 

Du får ha en fin fredagskväll så bloggar jag mer senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...