måndag 17 september 2012

Hösten - en nystart

Ligger i sängen och försöker klura ut hösten. Vad ska jag flytta ned till boden av kläder och skor (tunna, blommiga klänningar, shorts och sandaler), vad som ska behållas (enfärgade klänningar, gråa jeans, tjocka tröjor), vad som ska köpas in (fejkskinnbyxor, mörkröda, stickade tröjor), hur jag ska klippa mig och tips på träning. Behöver alltid tips på träning. Tycker det är kul när jag väl håller på, men efter någon månad tröttnar jag igen. Jag hoppas det ska bli bättre nu, måste verkligen få in det i mina rutiner igen.
Annars så älskar jag hösten som den är nu, soliga, lagomt varma dagar och träden börjar få en hint av gult/rött/orange. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...