onsdag 19 september 2012

Inredning från Urban Outfitters

Igår kväll surfade jag omkring på Urban Outfiters hemsida för att se på deras inredningssaker. Tycker att det är lättare att se på deras kläder o dylikt i butik än på hemsidan (sedan har jag inget tålamod för det heller), men deras heminredning kan jag bläddra noggrant genom varje kategori och se på varenda liten pryl de säljer. 
Nu har de även billigare frakt till Norge (och andra länder säkert) så då ska jag passa på och beställa hem duschdraperiet nederst som jag och pojkvännen velat ha sedan vi flyttat ihop, men inte beställt då bara den skulle gå på över 600 kr med frakt och allt. Sedan får vi se om jag passar på att beställa hem något mer litet medans jag ändå håller på. 

Nedan är bilder på saker jag mer än gärna skulle vilja ha här hemma om jag kunde. Alla saker är som sagt från Urban Outfitters

Crosley Manchester Stand





Turquoise Brimfield Bookcase

Map Stool



White Wood Multi Aperture Nonuple Frame



Mini Bunting



East End Prints: Drunk By Nicole Thompson




East End Prints: Foxes By Dieter Braun



Adventures By Shawn Hileman



Vinyl Pockets Shower Curtain



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...