tisdag 18 september 2012

Nedpackning av kläder



Igår rensade jag ut massa sommarkläder från min garderob och byrå. Herre jisses så mycket jag inte använder speciellt mycket. Packade ner så mycket jag kunde i en resväska, resten får gå ned i en svart sopsäck och hamna i förrådet någon månad. Finns ingen vits med somriga klänningar och skor nu. Hade även tänkt att packa ner massa handväskor då jag nästan bara använder min Marc by Marc Jacobs, men jag har svårt att inte ha mina väskor nära mig. 

Annars i veckan är det storstädning av lägenheten som gäller. Vi ska börja köpa nya möbler nu, och då är det ju alltid kul när det är fint hemma (och till festen på lördag). Nu om någon dag blir det först en ny tv-bänk. Den vi har nu är menad för gamla tjock-TV, och det har vi ju inte direkt. Och senare om någon månade blir det ny soffa. Vi har börjat kolla ut någon ny, men vi får se vad som händer. Vi vill inte köpa någon himlans dyr soffa som passar den här lägenheten då vi inte äger den och kommer att flytta om ca 2,5 år. Men vi får se. Hoppas det bara blir om inte allför länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...