tisdag 4 september 2012

Shopping med syster




Jag idag och den fantsiska klänningen (mer fantastisk utan jeans till och ett smalt bälte i midjan)

Är hemma efter några timmar på stan med min syster Johanna. Hon hade hittat massa fint inne på Monki, så jag följde med för att se om de fått in något fint höstigt. Hittade massa fina stickade koftor, får se om jag köper hem någon senare i höst. Men, jag fick med mig den mest fantastiska klänningen. Helt perfekt både till  vardags och fest.  Ser verkligen fram emot att använda den i höst. 

Blev ruskigt dåliga bilder då min kamera fick för sig att få slut batteri trots att den var nästan fullt igår. Aja. Mobilen hade då batteri, men det blev sämst kvalitè. 

4 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...