söndag 23 september 2012

Söndag

Jag och pojken när vi var på Reading Festival

Festen jag och pojkvännen hade igår blev väldigt lyckade. Vi bjöd på massa jellyshots som gick åt som bara den. Hade massa trevliga samtal med Martins vänner. Måste erkänna att det känns himla bra att de flesta gillar mig och tycker att vi passar bra ihop. 
Festen tog verkligen fart där efter ett då det blev ännu mer prat, massa konstig dans, jag har aldrig och sedan där vid fyra tiden på morgonen fick vi pizza och kebab med den starkaste såsen någonsin. 

Idag blev en desto lugnare dag. Min syster sov över så när vi vaknade blev det att äta rester av nattmaten och jag stekte ägg och bacon till mig, min favoritfrukost just nu. 

Nu har jag tänkt att vara social med pojkvännen. Ha en fortsatt fin söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...