lördag 13 oktober 2012

Bilder från en fredag för lite över ett år sedan

Är himla kul att se på gamla bilder på en själv. Så mycket jag har förändrats på ett år, något på ett bra sätt, andra på ett dåligt. 

Den här kvällen var himla rolig. Pojkvännen hade ordnat ett blenderparty hemma hos sig där vi blandade en del smoothie- och milkshakedrinkar. Kommer ihåg att jag hade köpt med mig massa M&Ms på taxfreen någon vecka innan som vi blandade i. 

Fågeln är för övrigt pojkvännens brors, och den var himla svartsjuk och gillade inte mig ens lite grann. Var jag för nära min pojkvän försökte fågeln att bita mig. Lyckades få ett stort sår på tummen och ett väldigt litet ett vid sidan av mitt högra öga. Men söt är fågeln ändå.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...