tisdag 16 oktober 2012

En liten bit av sommar

Lite blandade bilder från i sommar. Känns som att man behöver lite sol bland allt regn och höstrusk som är nu. Här är några stunder under sommaren som är lite extra bra.

 Fruktätning och parkhäng till sena kvällen. Varför sitta inne när man kan hänga med massa vänner i en park och prata strunt.

 Nöjesfält. Jag älskar karuseller och när det kittlas i magen. Men jag är inte stort fan av saker som innebär höga höjder och man faller.

 Readings Festival. Iår var andra året vi var där och hurra så fantasiskt vi hade det. 

 Falkträsket. En hemskt iskall insjö i Skellefteå, men det är där jag har badat mest i mitt liv och jag trivs riktigt bra där om kvällarna när det inte är fullt med folk.

 Hitta fina resturanger med fantasiska uteserveringar på baksidan. New Orleans i Oslo är ett himla fint ställe om sommaren med bra stämning och god mat. 

Dagsfestande. Den här bilden är från Pride festen i Oslo iår. Hade det himla himla kul.

 Glassar. Så länge solen skiner och det är varmt ska man äta glass. Så är det bara. 

 Videoinspelning. Det kanske inte är något man gör varje sommar, men det var väldigt roligt och svettigt. Vi hoppade omkring till musiken till SuperFamily i två timmar. I slutet var man så där lagomt pigg. 

Musikens dag i Oslo. Gratis konserter hela dagen i Oslo är verkligen inte fel, om vädret vore bättre. Iår blåste det som bara den och jacka var ett måste tyvärr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...