måndag 8 oktober 2012

Fly & Kiss

Det är ytterst sällan jag handlar smink på tax freen när jag flyger. Brukade passa på medans MAC låg på Gardemoen, men nu är dem tyvärr inte där längre.

Jag hade köpt ett himla fint set från Lancôme till farmor i försenad julklapp när vi var dit i sommar. Jag försökte se om jag hittade den nu när jag flög men det gjorde jag inte. Istället blev det den här, men det är nästan samma saker. Älskar färgen på läppglanset och även hur det var på läpparna. Måste kolla in mer vad Lancôme har för smink om det är något som faller mig i smaken.


Allting var himla fint i miniatyr format.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Verkligen. Och speciellt från ett märke jag vanligtvis inte köper. När jag väl gillar ett märke är jag verkligen all in med det :)

      Radera
  2. Har också köpt något sånt här på tax-freen någon gång, men det var ett tag sedan nu..

    sv: Eller hur! Tycker jätte mycket om det/den stilen, och inte är det särskilt dyrt heller :D . Frågan är ju bara då hur kvaliteten är på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker som sagt inte att tax free shopping är så jättespännande. Har väl hänt att jag köper en parfym ibland, men så länge de inte har de märkerna jag annars köper så köper jag inget.

      Radera
  3. Svar
    1. Läppglanset är fantasiskt. Ska börja köpa Lancômes läppglans hädanefter. Resten har jag inte användt än tyvärr.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...