måndag 15 oktober 2012

Society6 och Etsy

Har börjat kolla efter mer saker till lägenheten. Tack vare Sandra fick jag upp ögonen för hemsidan Society6 och Etsy. Har hittat massa prints jag vill beställa hem, men vi har inte så mycket väggplats så vi får ser hur jag  gör. Men några ska jag nog beställa hem snart och önska mig, är ju inte länge kvar till jul.

Jag har gjort iordning direktlänkar till varje kollage om du ser något spännande. 

från vänster: 1, 2, 3, 4, 5, 6

från vänster: 1, 2, 3, 4, 5

 från vänster: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

från vänster: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Eller hur :) Men det är verkligen inte svårt att hitta massa fint på de hemsidorna :)

      Radera
  2. Svar
    1. Verkligen :) De flesta som lägger upp saker de har gjort är väldigt, väldigt duktiga :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...