fredag 23 november 2012

The Rocky Horror Picture Show

Igår var första gången jag såg The Rocky Horror Picture Show. Jag har givetvis hört talas om den, men tanken att se den har aldrig slagit mig. När jag och pojkvännen såg The Perks of being a wallflower nämnde jag det och han blev inte direkt förvånad då jag inte sett många filmer senare än 1990. 

Den var helt ok, ingenting som var wow för mig. Blev heller inte så shockad som jag var lovad. Men sen så var det inte så speciellt med en man i korsett och smink som sjöng. 

1 kommentar:

  1. Jag ÄLSKAR verkligen Rocky Horror! Den är så fantastisk att jag vill hoppa upp och ned i soffan! Man blir nästan en annan person efter att man ha sett filmen till och med, alltså permanent. Jag kan inte förklara men jag tror den har påverkat mig sedan jag såg den för första gången. <3

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...